【停課不停學】不應該只係嗌口號 停課2個幾月要有實際行動

睇見報紙話,為咗實行停課不停學,香港浸會大學附屬學校王錦輝中小學在停課期間全面實時教學,全校老師具備Google Certified Educator Level 1資格,學校已設立網上系統發佈資訊、交收功課,師生一早建立網上互動習慣。為了保持學習進度及學會管理時間,學生每天早上9時至下午4時須穿整齊校服實時上堂,並需要「點名」。咁又好似誇張咗啲。

不過亦都有學校為咗顧及基層學生,避免增加學習障礙,暫時不推行網上實時教學。

咁喺停課期間,應該點樣做呢?

老實講, 教育局和學校不願意孭飛,咁就唯有靠私人補習導師在保持學生的學習進度。

停課不停學,不應該只係嗌口號,停課已經兩個幾月要有實際行動先得。

補習導師們,之後你可以幫到學生,保持學習進度。

大家一起努力吧。

在香港導師庫登記只需1分鐘,有導師試過最快2小時就已獲家長垂青配對成功。

立即點擊了解更多!

現時導師登記 100% 免費!

p.s. 尋找上門補習/ 鋼琴/ 日語/ 英語/ 興趣班導師?我們也合適。