上門補習導師需求大增 2月而來需求不跌反升

上門補習導師在這個時期仍然艱難嗎?新冠病毒的陰霾仍然未減退,好多家長都唔願意讓子女外出,擔心佢另外面會感染病毒。旅遊業、飲食業、零售行業全部蕭條淡靜。各行各業都難以獨善其身。

學校已經停課兩個月,外面的補習社一片愁雲慘霧。但係,唔通小朋友就不在學習?

學校推行網上教學,但係遇上功課唔識,學生可以問邊個呢?所以近幾個月, 網上補習導師需求非常強勁。既可以減低學習的人數,又可以確保老師上課前洗手、戴上口罩等的動作。

但係如果依靠補習中介,抽佣兩個星期,如果之後學校復課,小朋友返去補習班,又或者導師本身要回到大學上課,咁樣兩個星期的努力,豈不是白做?

如果唔想畀寡頭壟斷的中介把持控制,剋扣血汗金錢。各位導師,可以考慮我們 Tutor Library HK 香港導師庫

Tutor Library HK 香港導師庫是一個專為全職兼職私人補習和興趣班導師而設的自助宣傳平台,家長和導師直接溝通,0% 中介費用。自由平等配對豎新風!今日就加入香港中小學生家長一致好評的私補推介平台!